Logo
تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 9

اطلاعیه: نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97​​​

شروع فرایند ارزیابی اساتید توسط دانشجویان

از کلیه دانشجویان درخواست می گردد، در بازه زمانی 1398/03/03 لغایت 1398/04/05 با مراجعه به سامانه آموزشی سما نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید اقدام نمایند.
بر اساس دستورالعمل‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارزشیابی اعضای محترم هیأت علمی و مدرسین گرامی، قبل از آغاز امتحانات پایانی هر نیمسال تحصیلی انجام می گردد. نتایج این ارزشیابی به منظور ارتقای کیفیت تدریس؛ اعم از روش تدریس، شئون مدرس، توان اداره کلاس، توان علمی، علاقه‌مندی به امر آموزش و رعایت مقررات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
بر همین اساس از کلیه دانشجویان درخواست می گردد، در بازه زمانی 1398/03/03 لغایت 1398/04/05 با مراجعه به سامانه آموزشی سما نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید اقدام نمایند. همچنین خاطر نشان می گردد؛ نتایج این ارزیابی کاملاً محرمانه و با توجه به الکترونیکی بودن فرایند ارزیابی، هویت هیچکدام از دانشجویان برای مدرسان، مدیران و کارشناسان قابل شناسایی نیست و تنها میانگین امتیازات داده شده توسط مجموعه دانشجویان هر درس قابل مشاهده است.
شایان ذکر است با توجه به سیاست اتخاذ شده برای ترم تحصیلی جاری؛ مدرسین و اعضای هیأت علمی محترم پس از ثبت نهایی نمرات هر درس می توانند از طریق همین سامانه نتایج ارزشیابی همان درس را در قالب اشاره شده مشاهده و دریافت نمایند.

گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بناب


 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • توسط مدیر سایت مرکز نظارت و ارزیابی
  • تعداد بازدید 254
نظرات شما