Logo
تاریخ : سه شنبه 3 دي 1398
کد 12

نیمسال اول سال تحصیلی 99-98

شروع فرایند ارزیابی اساتید توسط دانشجویان

از کلیه دانشجویان درخواست می گردد، در بازه زمانی 1398/10/01 لغایت 1398/10/30 با مراجعه به سامانه آموزشی سما نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید اقدام نمایند.
بر اساس دستورالعمل‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قبل از آغاز امتحانات پایانی هر نیمسال تحصیلی می بایست اعضای محترم هیأت علمی و مدرسین گرامی توسط دانشجویان محترم مورد ارزیابی قرار گیرند. خاطر نشان می گردد؛ نتایج این ارزشیابی به منظور ارتقای کیفیت امر آموزش و رعایت مقررات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

بر همین اساس از کلیه دانشجویان محترم درخواست می گردد؛ در بازه زمانی 1398/10/01 لغایت 1398/10/30 با مراجعه به سامانه آموزشی سما نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید اقدام نمایند. همچنین خاطر نشان می گردد؛ نتایج این ارزیابی کاملاً محرمانه و با توجه به الکترونیکی بودن فرایند ارزیابی، هویت هیچکدام از دانشجویان برای مدرسان، مدیران و کارشناسان قابل شناسایی نبوده و صرفا میانگین امتیازات هر درس قابل مشاهده می باشد.
شایان ذکر است با توجه به تصمیم گروه ناتک مطابق ترم سابق؛ مدرسین و اعضای هیأت علمی محترم با ثبت نهایی نمرات هر درس امکان مشاهده نتایج ارزشیابی همان درس را در قالب اشاره شده خواهند داشت.

نظر به اهمیت موضوع؛ مجددا به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی و مراجعین محترم می رساند برای ارائه انتقادات، نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود، می توانند با ایمیل این گروه به نشانی nezarat@ubonab.ac.ir و یا بخش ثبت انتقادات و پیشنهادات پورتال این گروه مکاتبه نمایند. بدیهی است این گروه با حفظ محرمانگی پیگیر موارد مطرح شده خواهد بود و نتایج را از طریق ایمیل ارسالی و یا در صورت اعلام فرد مورد نظر مستقیما به اطلاع ایشان خواهد رساند.

گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بناب
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 3 دي 1398
  • توسط مدیر سایت مرکز نظارت و ارزیابی
  • تعداد بازدید 251
نظرات شما