Logo
تاریخ : دوشنبه 10 دي 1397
کد 3

اطلاع رسانی:

اطلاعیه انجام ارزشیابی اساتید

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند، در بازه زمانی 1397/10/01 لغایت 1397/10/30 ملزم به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید از طریق سامانه آموزشی سما می باشند. در صورت عدم مراجعه به سامانه و تکمیل فرم ارزشیابی مزبور عواقب احتمالی متوجه شخص دانشجو می باشد.

بر اساس دستورالعمل‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارزشیابی اعضای محترم هیأت علمی و مدرسین گرامی، قبل از آغاز امتحانات پایانی هر نیمسال تحصیلی انجام می گردد. نتایج این ارزشیابی به منظور ارتقای کیفیت تدریس؛ اعم از روش تدریس، شئون مدرس، توان اداره کلاس، توان علمی، علاقه‌مندی به امر آموزش و رعایت مقررات آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. فرایند ارزیابی از طریق سامانه سما به صورت برخط صورت می گیرد.
همچنین خاطر نشان می گردد؛ نتایج این ارزیابی کاملاً محرمانه و با توجه به الکترونیکی بودن فرایند ارزیابی، هویت هیچکدام از دانشجویان برای مدرسان، مدیران و کارشناسان قابل شناسایی نیست و تنها میانگین امتیازات داده شده توسط مجموعه دانشجویان قابل مشاهده است. همچنین مدرسین محترم پس از ثبت نهایی نمرات تمام دروس خود می توانند از طریق همین سامانه به نتایج این ارزشیابی به صورت درصدی و بر حسب میانگین امتیازات اخذ شده دسترسی داشته باشد.
بر همین اساس از کلیه دانشجویان درخواست می گردد، در بازه زمانی 1397/10/01 لغایت 1397/10/30 با مراجعه به سامانه آموزشی سما نسبت به تکمیل فرم ارزشیابی اساتید اقدام نمایند.

گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه بناب
 


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 10 دي 1397
  • توسط مدیر سایت مرکز نظارت و ارزیابی
  • تعداد بازدید 120
نظرات شما